A Peircean Approach to Advertising Effect

Christian Andersen, Bent Sørensen

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

OriginalsprogEngelsk
Publikationsdato2009
StatusUdgivet - 2009
Begivenhed12. Internationalen Kongress der Deutschen Gesselschaft für Semiotik - Stuttgart, Tyskland
Varighed: 9 okt. 000812 okt. 0008

Konference

Konference12. Internationalen Kongress der Deutschen Gesselschaft für Semiotik
LandTyskland
ByStuttgart
Periode09/10/000812/10/0008

Bibliografisk note

Serie: "K wie Konkrete"

Citer dette

Andersen, C., & Sørensen, B. (2009). A Peircean Approach to Advertising Effect. Afhandling præsenteret på 12. Internationalen Kongress der Deutschen Gesselschaft für Semiotik, Stuttgart, Tyskland.
Andersen, Christian ; Sørensen, Bent. / A Peircean Approach to Advertising Effect. Afhandling præsenteret på 12. Internationalen Kongress der Deutschen Gesselschaft für Semiotik, Stuttgart, Tyskland.
@conference{a33095d0f74411dd83f3000ea68e967b,
title = "A Peircean Approach to Advertising Effect",
author = "Christian Andersen and Bent S{\o}rensen",
note = "Serie: {"}K wie Konkrete{"}; null ; Conference date: 09-10-0008 Through 12-10-0008",
year = "2009",
language = "English",

}

Andersen, C & Sørensen, B 2009, 'A Peircean Approach to Advertising Effect', Paper fremlagt ved 12. Internationalen Kongress der Deutschen Gesselschaft für Semiotik, Stuttgart, Tyskland, 09/10/0008 - 12/10/0008.

A Peircean Approach to Advertising Effect. / Andersen, Christian; Sørensen, Bent.

2009. Afhandling præsenteret på 12. Internationalen Kongress der Deutschen Gesselschaft für Semiotik, Stuttgart, Tyskland.

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

TY - CONF

T1 - A Peircean Approach to Advertising Effect

AU - Andersen, Christian

AU - Sørensen, Bent

N1 - Serie: "K wie Konkrete"

PY - 2009

Y1 - 2009

M3 - Paper without publisher/journal

ER -

Andersen C, Sørensen B. A Peircean Approach to Advertising Effect. 2009. Afhandling præsenteret på 12. Internationalen Kongress der Deutschen Gesselschaft für Semiotik, Stuttgart, Tyskland.