Anmeldelse af Lennart Lynge Andersen & Svend Danielsen: Lov om fremtidsfuldmagter med kommentarer

Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelseForskningpeer review

Resumé

Artiklen anmelder over for et fagkyndigt publikum Lennart Lynge Andersen & Svend Danielsen: Lov om fremtidsfuldmagter med kommentarer, 1. udgave, 2018. Forfatterne har skrevet en lovkommentar, der vil være uundværlig på advokat- og dommerkontorer og i undervisnings- og forskningssammenhæng. Særlig helstøbt bliver lovkommentaren, fordi den bygger oven på forfatternes betydelige viden om værgemål, fuldmagter mv. Det er (næsten) alt sammen kendt stof, nu blot i en ny, juridisk kreativ sammenhæng.
OriginalsprogDansk
ArtikelnummerU.2018B.213/1
TidsskriftUgeskrift for Retsvaesen
Vol/bind2018
Udgave nummer38
Sider (fra-til)213-213
Antal sider1
ISSN0108-2353
StatusUdgivet - 1 sep. 2018

Citer dette

@article{a28c38adfe1843298dc48a9b873d6484,
title = "Anmeldelse af Lennart Lynge Andersen & Svend Danielsen: Lov om fremtidsfuldmagter med kommentarer",
abstract = "Artiklen anmelder over for et fagkyndigt publikum Lennart Lynge Andersen & Svend Danielsen: Lov om fremtidsfuldmagter med kommentarer, 1. udgave, 2018. Forfatterne har skrevet en lovkommentar, der vil v{\ae}re uundv{\ae}rlig p{\aa} advokat- og dommerkontorer og i undervisnings- og forskningssammenh{\ae}ng. S{\ae}rlig helst{\o}bt bliver lovkommentaren, fordi den bygger oven p{\aa} forfatternes betydelige viden om v{\ae}rgem{\aa}l, fuldmagter mv. Det er (n{\ae}sten) alt sammen kendt stof, nu blot i en ny, juridisk kreativ sammenh{\ae}ng.",
author = "Erik Werlauff",
year = "2018",
month = "9",
day = "1",
language = "Dansk",
volume = "2018",
pages = "213--213",
journal = "Ugeskrift for Retsvaesen",
issn = "0108-2353",
publisher = "Karnov Group",
number = "38",

}

Anmeldelse af Lennart Lynge Andersen & Svend Danielsen: Lov om fremtidsfuldmagter med kommentarer. / Werlauff, Erik.

I: Ugeskrift for Retsvaesen, Bind 2018, Nr. 38, U.2018B.213/1, 01.09.2018, s. 213-213.

TY - JOUR

T1 - Anmeldelse af Lennart Lynge Andersen & Svend Danielsen: Lov om fremtidsfuldmagter med kommentarer

AU - Werlauff, Erik

PY - 2018/9/1

Y1 - 2018/9/1

N2 - Artiklen anmelder over for et fagkyndigt publikum Lennart Lynge Andersen & Svend Danielsen: Lov om fremtidsfuldmagter med kommentarer, 1. udgave, 2018. Forfatterne har skrevet en lovkommentar, der vil være uundværlig på advokat- og dommerkontorer og i undervisnings- og forskningssammenhæng. Særlig helstøbt bliver lovkommentaren, fordi den bygger oven på forfatternes betydelige viden om værgemål, fuldmagter mv. Det er (næsten) alt sammen kendt stof, nu blot i en ny, juridisk kreativ sammenhæng.

AB - Artiklen anmelder over for et fagkyndigt publikum Lennart Lynge Andersen & Svend Danielsen: Lov om fremtidsfuldmagter med kommentarer, 1. udgave, 2018. Forfatterne har skrevet en lovkommentar, der vil være uundværlig på advokat- og dommerkontorer og i undervisnings- og forskningssammenhæng. Særlig helstøbt bliver lovkommentaren, fordi den bygger oven på forfatternes betydelige viden om værgemål, fuldmagter mv. Det er (næsten) alt sammen kendt stof, nu blot i en ny, juridisk kreativ sammenhæng.

M3 - Anmeldelse

VL - 2018

SP - 213