Børns læseforståelse forbedres ikke ved arbejdshukommelsestræning: en systematisk forskningsoversigt

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TidsskriftPsyke & Logos
Vol/bind39
Udgave nummer2
Sider (fra-til)82-96
Antal sider12
ISSN0107-1211
StatusUdgivet - 2018

Citer dette

@article{d09b5fff650a4070a42e39dd56e4204f,
title = "B{\o}rns l{\ae}seforst{\aa}else forbedres ikke ved arbejdshukommelsestr{\ae}ning: en systematisk forskningsoversigt",
author = "Knudsen, {Hanne Bruun S{\o}ndergaard} and {De Lopez}, {Kristine M. Jensen}",
year = "2018",
language = "Dansk",
volume = "39",
pages = "82--96",
journal = "Psyke & Logos",
issn = "0107-1211",
publisher = "Dansk Psykologisk Forlag",
number = "2",

}

Børns læseforståelse forbedres ikke ved arbejdshukommelsestræning : en systematisk forskningsoversigt. / Knudsen, Hanne Bruun Søndergaard; De Lopez, Kristine M. Jensen.

I: Psyke & Logos, Bind 39, Nr. 2, 2018, s. 82-96.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

TY - JOUR

T1 - Børns læseforståelse forbedres ikke ved arbejdshukommelsestræning

T2 - en systematisk forskningsoversigt

AU - Knudsen, Hanne Bruun Søndergaard

AU - De Lopez, Kristine M. Jensen

PY - 2018

Y1 - 2018

UR - https://tidsskrift.dk/psyke/index

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 39

SP - 82

EP - 96

JO - Psyke & Logos

JF - Psyke & Logos

SN - 0107-1211

IS - 2

ER -