Baggrunden for informationsteknologi (ikt) og læring på Aalborg Universitet

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

Med projektet VIrtuelle Læringsmiljøer og Læringsformer (VILL) under Det Digitale Nordjylland er der skabt fundament for en konsolidering og en videreudvikling af de ikt-støttede læreprocesser ved Aalborg Universitet både forskningsmæssigt og uddannelsesmæssigt. Det er denne konsolidering og videreudvikling, som denne rapport handler om. I det følgende redegøres for VILL projektet og E-Learning Lab. Først indledes med VILL projektet - dets formål, metode og organisation. Herefter redegøres for uddannelsesforsøgene og for resultaterne fra E-Learning Lab. I slutningen af rapporten redegøres for projektets økonomi. Rapporten afsluttes med en konklusion, som reflekterer over projektets resultater i forhold til de overordnede formål med VILL projektet og DDN-projektets mål om kompetenceløft og læring i regionen.
UdgivelsesstedAalborg
ForlagAalborg Universitet
StatusUdgivet - 2004

Bibliografisk note