Balanceakter på kanten af uddannelse - tilhørs betydning for faglig inklusion og udvikling

Trine Østergaard Wulf-Andersen, Mette Pless, Steen Baagøe Nielsen

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelUnge, udenforskab og social forandring : Nordiske perspektiver
RedaktørerTrine Wulf-Andersen, Reidun Follesø, Terje Olsen
Antal sider25
ForlagFrydenlund Academic
Publikationsdato2016
Udgave1
Sider245-270
Kapitel10
ISBN (Trykt) 9788771186987
StatusUdgivet - 2016
NavnVelfærd, professioner og hverdagsliv under forandring
Nummer1
ISSN2246-3623

Emneord

  • uddannelseskrav, tilhør, unge, overgange, deltagelsesmuligheder

Citationsformater

Wulf-Andersen, T. Ø., Pless, M., & Nielsen, S. B. (2016). Balanceakter på kanten af uddannelse - tilhørs betydning for faglig inklusion og udvikling. I T. Wulf-Andersen, R. Follesø, & T. Olsen (red.), Unge, udenforskab og social forandring: Nordiske perspektiver (1 udg., s. 245-270). Frydenlund Academic. Velfærd, professioner og hverdagsliv under forandring, Nr. 1