Boganmeldelse. Kultur og sundhed – en antologi

Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelseForskning

Resumé

Professor emeritus Per Vestergaard E-mail: per.a.vestergaard@gmail.com Interessekonflikter: ingen Antologien rummer 21 bidrag, der på forskellig vis belyser mødet mellem kultur og sundhed. Bogen er opdelt i tre afsnit: Et teoretisk, der redegør for definitoriske, metodologiske og organisatoriske udfordringer; et praktisk med illustrative eksempler og et kort, politisk afsnit, der belyser indsatsen på området i de nordiske lande og Storbritannien
OriginalsprogDansk
TidsskriftUgeskrift for Laeger
ISSN0041-5782
StatusUdgivet - 5 jan. 2018

Citer dette

@article{1f5d03d2ebfa425b981a521c772565f1,
title = "Boganmeldelse. Kultur og sundhed – en antologi",
abstract = "Professor emeritus Per Vestergaard E-mail: per.a.vestergaard@gmail.com Interessekonflikter: ingen Antologien rummer 21 bidrag, der p{\aa} forskellig vis belyser m{\o}det mellem kultur og sundhed. Bogen er opdelt i tre afsnit: Et teoretisk, der redeg{\o}r for definitoriske, metodologiske og organisatoriske udfordringer; et praktisk med illustrative eksempler og et kort, politisk afsnit, der belyser indsatsen p{\aa} omr{\aa}det i de nordiske lande og Storbritannien",
author = "Anita Jensen",
year = "2018",
month = "1",
day = "5",
language = "Dansk",
journal = "Ugeskrift for Laeger",
issn = "0041-5782",
publisher = "Almindelige Danske Laegeforening",

}

Boganmeldelse. Kultur og sundhed – en antologi. / Jensen, Anita.

I: Ugeskrift for Laeger, 05.01.2018.

TY - JOUR

T1 - Boganmeldelse. Kultur og sundhed – en antologi

AU - Jensen, Anita

PY - 2018/1/5

Y1 - 2018/1/5

N2 - Professor emeritus Per Vestergaard E-mail: per.a.vestergaard@gmail.com Interessekonflikter: ingen Antologien rummer 21 bidrag, der på forskellig vis belyser mødet mellem kultur og sundhed. Bogen er opdelt i tre afsnit: Et teoretisk, der redegør for definitoriske, metodologiske og organisatoriske udfordringer; et praktisk med illustrative eksempler og et kort, politisk afsnit, der belyser indsatsen på området i de nordiske lande og Storbritannien

AB - Professor emeritus Per Vestergaard E-mail: per.a.vestergaard@gmail.com Interessekonflikter: ingen Antologien rummer 21 bidrag, der på forskellig vis belyser mødet mellem kultur og sundhed. Bogen er opdelt i tre afsnit: Et teoretisk, der redegør for definitoriske, metodologiske og organisatoriske udfordringer; et praktisk med illustrative eksempler og et kort, politisk afsnit, der belyser indsatsen på området i de nordiske lande og Storbritannien

M3 - Anmeldelse

JO - Ugeskrift for Laeger

JF - Ugeskrift for Laeger