Projekter pr. år
Abstrakt
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Artikelnummer | 5 |
Tidsskrift | Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift |
Vol/bind | 57 |
Udgave nummer | 2 |
Sider (fra-til) | 53 - 73 |
Antal sider | 20 |
ISSN | 1903-0002 |
Status | Udgivet - 2020 |
Emneord
- Kvalitet i dagtilbud
- Evaluering
- Evalueringskultur
- Læreplan
- Dokumentation
- Brug af data og forskningsbaseret viden
- Forbedringsarbejde
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Program for læringsledelse - dagtilbud
Hansen, O., Ringsmose, C., Hansen, L. S., Hansen, O. H. & Falkesgaard, C. B.
01/08/2015 → 31/10/2020
Projekter: Projekt › Forskning
Aktiviteter
- 3 Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
Data og vurderingsgrundlag i forskellige typer af dagtilbud
Line Skov Hansen (Foredragsholder)
1 nov. 2022Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
Data og vurderingsgrundlag
Line Skov Hansen (Foredragsholder)
27 okt. 2022Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
Udvikling af en evalueringskultur i dagtilbud
Line Skov Hansen (Foredragsholder)
5 okt. 2022Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
Building Professional Capital for High-Quality Early Childhood Education and Care
Hansen, L. S., sep. 2022, (Accepteret/In press) Springer. 21 s. (Springer Nature).Bidragets oversatte titel :Udvikling af Professionel kapital som afsæt for arbejdet med kvalitet i dagtilbud Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review
-
Use of Data and Research-based Knowledge in Early Childhood Education and Care
Hansen, L. S., sep. 2022, (Accepteret/In press) Springer. 20 s. (Springer Nature).Bidragets oversatte titel :Brug af data og forskningsviden i dagtilbud Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review
-
Systematisk arbejde over tid betaler sig: Resultater fra Program for læringsledelse - dagtilbud
Nordahl, T., Hansen, L. S., Ringsmose, C. & Drugli, M. B., 2020, 1 udg. Aalborg Universitetsforlag. 111 s. (FULM: Forskningsinformeret udvikling af læringsmiljøer).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review
Åben adgangFil