Projekter pr. år
Abstract
I denne rapport fremlægger vi resultater af undersøgelserne i de 6 institutioner, hvor vi observerede og gennemførte fokusgruppeinterviews. Den problemstilling vi undersøgte var, hvordan den specifikke evidensbaserede metode, som var blevet indført i institutionen, havde indflydelse på det pædagogiske personales anvendelse af viden og dømmekraft i den pædagogiske praksis. Fokus har været på pædagogernes beskrivelse af, hvordan metoden havde betydning i deres hverdag.
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | Aalborg |
---|---|
Forlag | Aalborg Universitet. Institut for Læring og Filosofi |
Vol/bind | Forskningsrapport 26 |
Antal sider | 85 |
ISBN (Elektronisk) | 9788791543883 |
Status | Udgivet - aug. 2012 |
Bibliografisk note
kun udgivet som e-bogProjekter
- 1 Afsluttet
-
Når evidens møder den pædagogiske hverdag - et aktionsforskningsprojekt
Rasmussen, P. (Projektleder), Wiberg, M. (Projektdeltager), Buus, A. M. (Projektleder), Grundahl, T. H. (Projektdeltager), Hamilton, S. D. P. (Projektdeltager), Petersen, P. M. (Projektdeltager) & Thomsen, U. N. (Projektdeltager)
01/11/2010 → 31/12/2011
Projekter: Projekt › Forskning