Projekter pr. år
Abstract
Om hvorledes deltagerstyrede designprocesser som en kombination af fremtidsværksteder og designworkshops kan bidrage til at understøtte det pædagogiske personales ejerskab og lederskab i den faglige og pædagogiske i brugtagning af læringsplatforme i skolen
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Learning Tech – Tidsskrift for læremidler, didaktik og teknologi |
Udgave nummer | 06 |
Sider (fra-til) | 106-132 |
Antal sider | 27 |
ISSN | 2445-6810 |
Status | Udgivet - 2019 |
Bibliografisk note
Med litteraturhenvisninger og linksEmneord
- læring
- folkeskolen
- lærere
- læringsplatforme
- IT
- digitale medier
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Anvendelse af digitale læringsplatforme og læremidler
Hvillum, L. S. Ø., Nortvig, A., Misfeldt, M., Tamborg, A. L., Andreasen, L. B., Brink Allsopp, B., Qvortrup, A., Fangel, A. B., Kølsen, C., Christensen, E. D., Rasmussen, H. F., Hansen, J. J., Kiær, K., Duus, K., Gynther, K., Nielsen, L. L., Ræbild, L. C. Ø., Dirckinck-Holmfeld, L., Slot, M. F., Scheby, M., Holmboe, P., Jørnø, R. L., Christiansen, R., Nortvig, A., Denning, R. C., Rye, S. S., Møller, S. J., Graf, S. T., Gissel, S. T., Albrechtsen, T. R. S. & Christiansen, T. S.
01/10/2016 → 30/04/2017
Projekter: Projekt › Forskning