Brugerinddragelse i brug og integration af læringsplatforme

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Resumé

Om hvorledes deltagerstyrede designprocesser som en kombination af fremtidsværksteder og designworkshops kan bidrage til at understøtte det pædagogiske personales ejerskab og lederskab i den faglige og pædagogiske i brugtagning af læringsplatforme i skolen
OriginalsprogDansk
TidsskriftLearning Tech – Tidsskrift for læremidler, didaktik og teknologi
Udgave nummer06
Sider (fra-til)106-132
Antal sider27
ISSN2445-6810
StatusUdgivet - 2019

Bibliografisk note

Med litteraturhenvisninger og links

Emneord

  • læring
  • folkeskolen
  • lærere
  • læringsplatforme
  • IT
  • digitale medier

Citer dette

@article{7fcc8d7da85f4459849c9737247ea016,
title = "Brugerinddragelse i brug og integration af l{\ae}ringsplatforme",
abstract = "Om hvorledes deltagerstyrede designprocesser som en kombination af fremtidsv{\ae}rksteder og designworkshops kan bidrage til at underst{\o}tte det p{\ae}dagogiske personales ejerskab og lederskab i den faglige og p{\ae}dagogiske i brugtagning af l{\ae}ringsplatforme i skolen",
keywords = "l{\ae}ring, folkeskolen, l{\ae}rere, l{\ae}ringsplatforme, IT, digitale medier",
author = "Lone Dirckinck-Holmfeld",
note = "Med litteraturhenvisninger og links",
year = "2019",
language = "Dansk",
pages = "106--132",
journal = "Learning Tech – Tidsskrift for l{\ae}remidler, didaktik og teknologi",
issn = "2445-6810",
publisher = "L{\ae}remiddel.dk",
number = "06",

}

Brugerinddragelse i brug og integration af læringsplatforme. / Dirckinck-Holmfeld, Lone.

I: Learning Tech – Tidsskrift for læremidler, didaktik og teknologi, Nr. 06, 2019, s. 106-132.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

TY - JOUR

T1 - Brugerinddragelse i brug og integration af læringsplatforme

AU - Dirckinck-Holmfeld, Lone

N1 - Med litteraturhenvisninger og links

PY - 2019

Y1 - 2019

N2 - Om hvorledes deltagerstyrede designprocesser som en kombination af fremtidsværksteder og designworkshops kan bidrage til at understøtte det pædagogiske personales ejerskab og lederskab i den faglige og pædagogiske i brugtagning af læringsplatforme i skolen

AB - Om hvorledes deltagerstyrede designprocesser som en kombination af fremtidsværksteder og designworkshops kan bidrage til at understøtte det pædagogiske personales ejerskab og lederskab i den faglige og pædagogiske i brugtagning af læringsplatforme i skolen

KW - læring

KW - folkeskolen

KW - lærere

KW - læringsplatforme

KW - IT

KW - digitale medier

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 106

EP - 132

JO - Learning Tech – Tidsskrift for læremidler, didaktik og teknologi

JF - Learning Tech – Tidsskrift for læremidler, didaktik og teknologi

SN - 2445-6810

IS - 06

ER -