Byggeri hele året 1: Planlægning og materiel

Statens Byggeforskningsinstitut (Forlag)

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

Den voksende byggeaktivitet har medført, at både betydningen af og interessen for vinterbyggeri stadig øges. Denne tendens har været kraftigt understøttet af Boligministeriet, og Statens Byggeforskningsinstitut har derfor fundet det naturligt at sammenfatte tidligere anvisninger og de seneste års erfaringer i to nye anvisninger om helårsbyggeri. Den her foreliggende SBI-anvisning 48 behandler problemet udfra planlægningssynspunktet og gennemgår vinterbyggemateriel, medens SBI-anvisning 49 handler om arbejdets udførelse. Som et led i den bedre planlægning i byggeriet i almindelighed omtales og beskrives i nærværende anvisning forskellige foranstaltningssæt og forskellige typer materiel, således at anvisningen tjener som en direkte vejledning både for bygherren, den projekterende og entreprenøren og formanden på byggepladsen.
    Bidragets oversatte titelBuilding all the year round 1. Planning, Materials and Equipment
    UdgivelsesstedKøbenhavn
    ForlagSBI forlag