Cards for IoT

Kristina Maria Madsen (Udvikler), Mette Hjorth Rasmussen (Udvikler), Morten Lund (Udvikler)

Publikation: Bidrag der ikke har en tekstform2D/3D (Fysisk produkt)Forskning

46 Downloads (Pure)
Filter
Konferenceartikel i proceeding

Søgeresultater

  • 2021

    A Matrix for Gamifying Development Workshops

    Madsen, K. M. & Rasmussen, M. H., feb. 2021, Interactivity & Game Creation: 9th EAI International Conference, ArtsIT 2020. Brooks, A., Brooks, E. I. & Jonathan, D. (red.). Aalborg, Denmark: Springer, Bind 367. s. 180-197 18 s. (Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering, Bind 367).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

    Åben adgang
    Fil
    110 Downloads (Pure)
  • Resilient Business Design: Training a reflective business design mindset through design games

    Madsen, K. M. & Lund, M., 2021, European Academy of Design Conference 2021: Safe Harbours.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

    Åben adgang
  • Rethinking Experiential and Hands-On Learning in a Digital Space: A Game-based Design Education case study

    Madsen, K. M. & Jensen, T., 2021, European Academy of Design Conference 2021: Safe Harbours.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

    Åben adgang