Aktiviteter pr. år
Bidragets oversatte titel | Samskabelse; Viden for Verden |
---|---|
Originalsprog | Engelsk |
Titel | Transforming PBL Through Hybrid Learning Models : Timely Challenges and Answers in a (Post)-Pandemic Perspective and Beyond |
Udgivelsessted | Aalborg |
Forlag | Aalborg Universitetsforlag |
Publikationsdato | 2021 |
ISBN (Elektronisk) | 978-87-7210-745-5 |
Status | Udgivet - 2021 |
Begivenhed | Scientific Committee of PAN-PBL 2020: Transforming PBL through hybrid learning models - Aalborg University, Aalborg, Danmark Varighed: 18 aug. 2020 → 21 aug. 2020 http://pbl2020.panpbl.org |
Konference
Konference | Scientific Committee of PAN-PBL 2020 |
---|---|
Lokation | Aalborg University |
Land/Område | Danmark |
By | Aalborg |
Periode | 18/08/2020 → 21/08/2020 |
Internetadresse |
Navn | International Research Symposium on PBL |
---|---|
ISSN | 2446-3833 |
Aktiviteter
- 1 Konferenceoplæg
-
Oplægsholder i panel: Fremtidens PBL
Vibeke Andersson (Foredragsholder)
3 okt. 2022Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Intercultural and problem-based learning
Andersson, V., 24 nov. 2022.Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Åben adgangFil -
Transforming PBL Through Hybrid Learning Models: Timely Challenges and Answers in a (Post)-Pandemic Perspective and Beyond
Scholkmann, A. (red.), Telléus, P. K. (red.), Ryberg, T. (red.), Hung, W. (red.), Andreasen, L. B. (red.), Kofoed, L. B. (red.), Christiansen, N. L. S. (red.) & Nielsen, S. R. (red.), 2021, Aalborg Universitetsforlag. 543 s. (International Research Symposium on PBL).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review
Åben adgangFil