Contributing to a Learning Methodology for Web 2.0 Learning – Identifying Central Tensions in Educational Use of web 2.0 Technologies

Louise Nørgaard Glud, Lillian Buus, Thomas Ryberg, Marianne Georgsen, Jacob Davidsen

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceedingForskningpeer review

OriginalsprogEngelsk
TitelHandbook and Abstracts for the Seventh International Conference on Networked Learning 2010
RedaktørerLone Dirckinck-Holmfeld, Vivien Hodgson, Chris Jones, Maarten de Laat, David McConnell, Thomas Ryberg
Publikationsdato5 maj 2010
Sider64
ISBN (Trykt)9781862202269
StatusUdgivet - 5 maj 2010
BegivenhedNetworked Learning Conference 2010 - Aalborg, Danmark
Varighed: 3 maj 20104 maj 2010
Konferencens nummer: 7

Konference

KonferenceNetworked Learning Conference 2010
Nummer7
Land/OmrådeDanmark
ByAalborg
Periode03/05/201004/05/2010

Emneord

  • Web 2.0 læring
  • Problembaseret læring
  • VLE
  • PLE
  • CoED

Citationsformater