CSR tendenser

En guide til strategiske partnerskaber mellem NGO'er og virksomheder

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportFormidling

4 Downloads (Pure)
OriginalsprogDansk
TitelVærdiskabelse, videndeling & "vi-følelsen" : A guide for strategic partnerships between NGOs and companies
Publikationsdatojun. 2019
StatusUdgivet - jun. 2019

Citer dette

Schmeltz, L. (2019). CSR tendenser: En guide til strategiske partnerskaber mellem NGO'er og virksomheder. I Værdiskabelse, videndeling & "vi-følelsen": A guide for strategic partnerships between NGOs and companies
Schmeltz, Line. / CSR tendenser : En guide til strategiske partnerskaber mellem NGO'er og virksomheder. Værdiskabelse, videndeling & "vi-følelsen": A guide for strategic partnerships between NGOs and companies. 2019.
@inbook{bf33c09955d74b61aac82eb523f9d3e1,
title = "CSR tendenser: En guide til strategiske partnerskaber mellem NGO'er og virksomheder",
keywords = "CSR, Corporate social responsibility, CSR communication, NGO, Strategic Partnerships, Value creation, Strategic Communication",
author = "Line Schmeltz",
year = "2019",
month = "6",
language = "Dansk",
booktitle = "V{\ae}rdiskabelse, videndeling & {"}vi-f{\o}lelsen{"}",

}

Schmeltz, L 2019, CSR tendenser: En guide til strategiske partnerskaber mellem NGO'er og virksomheder. i Værdiskabelse, videndeling & "vi-følelsen": A guide for strategic partnerships between NGOs and companies.

CSR tendenser : En guide til strategiske partnerskaber mellem NGO'er og virksomheder. / Schmeltz, Line.

Værdiskabelse, videndeling & "vi-følelsen": A guide for strategic partnerships between NGOs and companies. 2019.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportFormidling

TY - GEN

T1 - CSR tendenser

T2 - En guide til strategiske partnerskaber mellem NGO'er og virksomheder

AU - Schmeltz, Line

PY - 2019/6

Y1 - 2019/6

KW - CSR

KW - Corporate social responsibility

KW - CSR communication

KW - NGO

KW - Strategic Partnerships

KW - Value creation

KW - Strategic Communication

M3 - Bidrag til rapport

BT - Værdiskabelse, videndeling & "vi-følelsen"

ER -

Schmeltz L. CSR tendenser: En guide til strategiske partnerskaber mellem NGO'er og virksomheder. I Værdiskabelse, videndeling & "vi-følelsen": A guide for strategic partnerships between NGOs and companies. 2019