Virksomheds-Screening: Bord Dæk Dig

Anna Marie Fisker, Nini Camilla Bagger, Anna Eva Utke Heilmann, Jeppe Heden Christensen

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

172 Downloads (Pure)

I det følgende er listet en oversigt over forskellige danske virksomheder, som producerer og/eller sælger emballage til fødevareindustrien. Virksomhederne er udvalgt på baggrund af deres synlighed på det danske marked.
Virksomhederne er repræsenteret ved kontaktoplysninger, kort beskrivelse af virksomheden, dens produktion og arbejdsområder samt enkelte nøg- letal fra virksomhedens økonomi. Hertil er også en repræsentation af virksomhedens produkter. Disse er baseret på det materiale, virksomheden har publiceret og som er offentligt tilgængeligt. Produkterne er blevet vurderet således, at virksomhedens kompetencer og typisk fremstillede produkter er repræsenteret og hvad fødevareemballagebranchen er i stand til. Virksomhedens produkter er derfor ikke repræsenteret fuldstændigt i rapporten, da nogle er blevet fravalgt grundet mindre variationer eller gentagelser virksomhederne imellem.
UdgivelsesstedAalborg
ForlagAalborg Universitet, Institut for Byggeri og Anlæg
Antal sider122
StatusUdgivet - 2018
NavnDCE Technical Memorandum
Nummer70
ISSN1901-7278

Emneord

• Emballage
  • Plastemballage
  • Mademballage
  • Emballageindustri
  • Bord Dæk Dig. Total budget 16.800.000 DKK

Fisker, A. M., Skovsby, K., Heilmann, A. E. U. & Bagger, N. C.

01/07/201731/12/2020

Projekter: ProjektForskning