Den Åbne Skole mellem læring og kunst

partnerskab, konflikt eller høflig samtale?

Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatFormidling

OriginalsprogDansk
TidsskriftFolkeskolen
ISSN0015-5837
StatusUdgivet - 2015

Citer dette

@article{c45351de8e9b4eef8ac37c882bbfde1f,
title = "Den {\AA}bne Skole mellem l{\ae}ring og kunst: partnerskab, konflikt eller h{\o}flig samtale?",
keywords = "{\aa}ben skolepartnerskab, kunstintegration, kunst og l{\ae}ring",
author = "Tatiana Chemi",
year = "2015",
language = "Dansk",
journal = "Folkeskolen",
issn = "0015-5837",

}

Den Åbne Skole mellem læring og kunst : partnerskab, konflikt eller høflig samtale? / Chemi, Tatiana.

I: Folkeskolen, 2015.

Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatFormidling

TY - JOUR

T1 - Den Åbne Skole mellem læring og kunst

T2 - partnerskab, konflikt eller høflig samtale?

AU - Chemi, Tatiana

PY - 2015

Y1 - 2015

KW - åben skolepartnerskab

KW - kunstintegration

KW - kunst og læring

M3 - Kommentar/debat

JO - Folkeskolen

JF - Folkeskolen

SN - 0015-5837

ER -