Den Åbne Skole mellem læring og kunst: partnerskab, konflikt eller høflig samtale?

Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatFormidling

OriginalsprogDansk
TidsskriftFolkeskolen
ISSN0015-5837
StatusUdgivet - 2015

Emneord

    Citer dette

    @article{c45351de8e9b4eef8ac37c882bbfde1f,
    title = "Den {\AA}bne Skole mellem l{\ae}ring og kunst: partnerskab, konflikt eller h{\o}flig samtale?",
    keywords = "{\aa}ben skolepartnerskab, kunstintegration, kunst og l{\ae}ring",
    author = "Tatiana Chemi",
    year = "2015",
    language = "Dansk",
    journal = "Folkeskolen",
    issn = "0015-5837",

    }

    Den Åbne Skole mellem læring og kunst : partnerskab, konflikt eller høflig samtale? / Chemi, Tatiana.

    I: Folkeskolen, 2015.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatFormidling

    TY - JOUR

    T1 - Den Åbne Skole mellem læring og kunst

    T2 - partnerskab, konflikt eller høflig samtale?

    AU - Chemi, Tatiana

    PY - 2015

    Y1 - 2015

    KW - åben skolepartnerskab

    KW - kunstintegration

    KW - kunst og læring

    M3 - Kommentar/debat

    JO - Folkeskolen

    JF - Folkeskolen

    SN - 0015-5837

    ER -