Den trykte reklames komposition og effekt: Hen imod en peirceansk reklamesemiotik

Christian Andersen

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

OriginalsprogDansk
Udgivelses stedInstitut for Kommunikation
Antal sider319
StatusUdgivet - 2009

Citer dette

Andersen, Christian. / Den trykte reklames komposition og effekt : Hen imod en peirceansk reklamesemiotik. Institut for Kommunikation, 2009. 319 s.
@phdthesis{7685deec11eb4fe2bb9509c826e1a1d3,
title = "Den trykte reklames komposition og effekt: Hen imod en peirceansk reklamesemiotik",
author = "Christian Andersen",
year = "2009",
language = "Dansk",

}

Den trykte reklames komposition og effekt : Hen imod en peirceansk reklamesemiotik. / Andersen, Christian.

Institut for Kommunikation, 2009. 319 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

TY - BOOK

T1 - Den trykte reklames komposition og effekt

T2 - Hen imod en peirceansk reklamesemiotik

AU - Andersen, Christian

PY - 2009

Y1 - 2009

M3 - Ph.d.-afhandling

BT - Den trykte reklames komposition og effekt

CY - Institut for Kommunikation

ER -

Andersen C. Den trykte reklames komposition og effekt: Hen imod en peirceansk reklamesemiotik. Institut for Kommunikation, 2009. 319 s.