Det Digitale Showroom: Digitale redskabers potentiale for øget brugerinteraktion

Astrid Heidemann Lassen, Katrine Gorm Hansen, Søren Bolvig Poulsen, Alexia Jacobsen, Søren Wandahl

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

310 Downloads (Pure)

Abstract

I denne rapport dokumenterer vi resultaterne af InnoDoors-eksperimentet Det Digitale Showroom, der er udviklet i samarbejde med Managing Director Kresten Thomsen hos Kresten.com og designvirksomheden Ideaal. Eksperimentet opstod baseret på et ønske om at teste, hvilke nye muligheder af digitale redskaber i købsprocessen åbner op for i forhold til kunderne og de butiksansatte.
OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedCenter for Industriel Produktion
ForlagCenter for Industriel Produktion, Aalborg Universitet
Udgave1
Antal sider40
ISBN (Trykt)978-87-91831-47-8
StatusUdgivet - 2011

Citationsformater