Projekter pr. år
Abstract
I denne rapport dokumenterer vi resultaterne af InnoDoors-eksperimentet Det Digitale Showroom, der er udviklet i samarbejde med Managing Director Kresten Thomsen hos Kresten.com og designvirksomheden Ideaal. Eksperimentet opstod baseret på et ønske om at teste, hvilke nye muligheder af digitale redskaber i købsprocessen åbner op for i forhold til kunderne og de butiksansatte.
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | Center for Industriel Produktion |
---|---|
Forlag | Center for Industriel Produktion, Aalborg Universitet |
Udgave | 1 |
Antal sider | 40 |
ISBN (Trykt) | 978-87-91831-47-8 |
Status | Udgivet - 2011 |
Projekter
- 1 Afsluttet
-
InnoDoors
Lassen, A. H., Wandahl, S., Poulsen, S. B., Jacobsen, A. & Gorm Hansen, K.
Erhvervs- og Byggestyrelsen, Program for Brugerdreven Innovation
01/10/2009 → 31/12/2011
Projekter: Projekt › Forskning