Doing Pragmatism in Teaching

Barbara Simpson, Anna Rylander Eklund, Line Revsbæk, Emma Arneback

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

OriginalsprogEngelsk
Publikationsdato25 jun. 2022
StatusUdgivet - 25 jun. 2022
Begivenhed2nd PHILOS 2022 Colloquium - Rhodes, Grækenland
Varighed: 23 jun. 202225 jun. 2022
https://c4b64337-d7ad-45d5-8ff6-efb5e4a15da4.filesusr.com/ugd/788575_246c03cf1ffa44569a721fbc0da6f207.pdf

Konference

Konference2nd PHILOS 2022 Colloquium
Land/OmrådeGrækenland
ByRhodes
Periode23/06/202225/06/2022
Internetadresse

Emneord

  • Pragmatism
  • teaching
  • democracy
  • arts-based learning
  • event-attentive inquiry
  • deliberation
  • liminality

Citationsformater