Projekter pr. år
Abstract
Originalsprog | Engelsk |
---|---|
Publikationsdato | 21 apr. 2023 |
Publikationsmedier | Video |
Status | Udgivet - 21 apr. 2023 |
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'Educational Assessment and Inclusive Education: Paradoxes, Perspectives and Potentialities'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.Projekter
- 1 Afsluttet
-
Adgangsmuligheder til uddannelse i krydsfeltet mellem test og inklusion
Ydesen, C., Milner, A. L., Aderet-German, T. R., Caride, E. G., Ruan, Y., Hansen, I. S., Enemark, N. R. & Holleufer, S.
01/08/2019 → 30/06/2023
Projekter: Projekt › Forskning
Aktiviteter
-
Making and remaking the assessment and inclusion agendas: Policymakers and school leaders in Argentina, Denmark and England
Alison Louise Milner (Oplægsholder), Christian Ydesen (Andet) & Felicitas Acosta (Andet)
22 aug. 2023Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Accountability for Assessment and Inclusion
Alison Louise Milner (Oplægsholder)
21 apr. 2023Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Educational Assessment and Inclusive Education
Alison Louise Milner (Deltager)
21 apr. 2023Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
Presse/Medier
-
Ny bog undersøger test og inklusion i skolesystemer i fem lande
31/05/2023
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
Bogaktuel professor kalder på opgør med standardiseringen i folkeskolen
21/04/2023 → 22/04/2023
2 elementer af Mediedækning
Presse/medie
-
Confronting the disadvantage gap: the challenges to transformative leadership in a high-stakes assessment system
Milner, A. L., 2023, (Accepteret/In press) I: International Journal of Inclusive Education.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Educational Assessment and Inclusive Education
Milner, A. L. & Caride, E. G., 8 maj 2023Publikation: Bidrag der ikke har en tekstform › Lyd og/eller billed produktion (digital) › Formidling
Åben adgang -
Educational Assessment and Inclusive Education: Paradoxes, Perspectives and Potentialities
Ydesen, C., Milner, A. L., Aderet-German, T. R., Caride, E. G. & Ruan, Y., 2022, Palgrave Macmillan. 357 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › peer review