Resumé
Effektregnskabet tager udgangspunkt i en model for oplevelsesøkonomisk effektvurdering, som er udviklet af ApEx (Aalborg universitet) i samarbejde med Manto A/S og InViO.
Originalsprog | Dansk |
---|
Forlag | Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet |
---|---|
Antal sider | 15 |
ISBN (Elektronisk) | 978-87-91543-95-1 |
Status | Udgivet - 2012 |
Emneord
- museum innovation
- oplevelsesøkonomi
- effektregnskab
Citer dette
}
Effektregnskab for projektet Digitales ll – Det svære valg. / Mark, Stine.
Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet, 2012. 15 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Rådgivning
TY - RPRT
T1 - Effektregnskab for projektet Digitales ll – Det svære valg
AU - Mark, Stine
PY - 2012
Y1 - 2012
N2 - Effektregnskabet for projektet Digitales ll – Det svære valg er udarbejdet af forskningscenteret INCEVIDA, Aalborg Universitet 2012. Rapporten er gennemført i et samarbejde mellem INCEVIDA, KulturarvNord og Bangsbo Museum. Effektregnskabet tager udgangspunkt i en model for oplevelsesøkonomisk effektvurdering, som er udviklet af ApEx (Aalborg universitet) i samarbejde med Manto A/S og InViO.
AB - Effektregnskabet for projektet Digitales ll – Det svære valg er udarbejdet af forskningscenteret INCEVIDA, Aalborg Universitet 2012. Rapporten er gennemført i et samarbejde mellem INCEVIDA, KulturarvNord og Bangsbo Museum. Effektregnskabet tager udgangspunkt i en model for oplevelsesøkonomisk effektvurdering, som er udviklet af ApEx (Aalborg universitet) i samarbejde med Manto A/S og InViO.
KW - museum innovation
KW - oplevelsesøkonomi
KW - effektregnskab
M3 - Rapport
BT - Effektregnskab for projektet Digitales ll – Det svære valg
PB - Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet
ER -