Projekter pr. år
Abstract
Denne rapport omhandler forskelle og ligheder i skolen mellem elever med dansk baggrund og elever med indvandrerbaggrund. Rapporten er udarbejdet af Niels Ege-lund, Thomas Nordahl og Pia Guttorm Andersen. Rapporten bygger på data fra den første af i alt tre kortlægningsundersøgelser, der gennemføres i henholdsvis 2015 (T1), 2017 (T2) og 2019 (T3) i forbindelse med forsknings- og udviklingsprojektet Program for læringsledelse, som ledes af Laboratorium for forskningsbaseret skole-udvikling og pædagogisk praksis (LSP), Institut for Kultur og Læring ved Aalborg Uni-versitet. Programmet startede i foråret 2015 og afsluttes 31. marts 2020. Program-met består af en dagtilbudsdel og en skoledel.
Originalsprog | Dansk |
---|
Forlag | Aalborg Universitetsforlag |
---|---|
Udgave | 1 |
Antal sider | 64 |
ISBN (Elektronisk) | 978-87-7210-013-5 |
Status | Udgivet - 2020 |
Navn | FULM: Forskningsinformeret udvikling af læringsmiljøer |
---|---|
ISSN | 2246-4395 |
Projekter
- 1 Igangværende
-
Bogserie: FULM - Forskningsinformeret udvikling af læringsmiljøer En serie med empirisk, praksisrelateret uddannelsesforskning
Hansen, L. S. (Kontaktperson)
20/05/2025 → …
Projekter: Projekt › Andet