En klimavenlig transportsektor uden trængsel: køb plads på vejen

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - KronikFormidling

Resumé

Enhver rejse må betale rejsens samfundsomkostninger - både trængsels-, miljø- og klimaomkostninger. Når disse omkostninger er betalt, må det være op til den enkelte, om man vil bruge sine midler til bilture, togture, charterrejser eller fladskærme.
OriginalsprogDansk
TidsskriftInformation
Udgave nummer49
Sider (fra-til)18-18
Antal sider1
StatusUdgivet - 27 feb. 2008

Citer dette

@article{db8b4740ef5c11dc800f000ea68e967b,
title = "En klimavenlig transportsektor uden tr{\ae}ngsel: k{\o}b plads p{\aa} vejen",
abstract = "Enhver rejse m{\aa} betale rejsens samfundsomkostninger - b{\aa}de tr{\ae}ngsels-, milj{\o}- og klimaomkostninger. N{\aa}r disse omkostninger er betalt, m{\aa} det v{\ae}re op til den enkelte, om man vil bruge sine midler til bilture, togture, charterrejser eller fladsk{\ae}rme.",
author = "Harry Lahrmann",
year = "2008",
month = "2",
day = "27",
language = "Dansk",
pages = "18--18",
journal = "Information",
issn = "1602-2572",
publisher = "Dagbladet Information",
number = "49",

}

En klimavenlig transportsektor uden trængsel : køb plads på vejen. / Lahrmann, Harry.

I: Information, Nr. 49, 27.02.2008, s. 18-18.

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - KronikFormidling

TY - INPR

T1 - En klimavenlig transportsektor uden trængsel

T2 - køb plads på vejen

AU - Lahrmann, Harry

PY - 2008/2/27

Y1 - 2008/2/27

N2 - Enhver rejse må betale rejsens samfundsomkostninger - både trængsels-, miljø- og klimaomkostninger. Når disse omkostninger er betalt, må det være op til den enkelte, om man vil bruge sine midler til bilture, togture, charterrejser eller fladskærme.

AB - Enhver rejse må betale rejsens samfundsomkostninger - både trængsels-, miljø- og klimaomkostninger. Når disse omkostninger er betalt, må det være op til den enkelte, om man vil bruge sine midler til bilture, togture, charterrejser eller fladskærme.

M3 - Bidrag til avis - Kronik

SP - 18

EP - 18

JO - Information

JF - Information

SN - 1602-2572

IS - 49

ER -