Evalueringskultur – Motivation, mening og forståelse

No Emil Sjöberg Kampmann (Udøver), Line Skov Hansen (Udøver)

Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd og/eller billed produktion (digital)Formidling

Denne episode handler om arbejdet med at skabe motivation, mening og forståelse i arbejdet med evaluering. I podcasten deltagere praktikere fra to institutioner, samt de to forskere Line Skov Hansen, studielektor ved Institut for Kultur og Læring på Aalborg Universitet, og No Emil Kampmann, lektor og ph.d. i velfærdsledelse og -styring på Københavns Professionshøjskole.
OriginalsprogDansk
Publikationsdatofeb. 2022
Udgivelsesstedvtp.dk
PublikationsmedierPodcast
Størrelse23:03
StatusUdgivet - feb. 2022

Bibliografisk note

Det er KL og BUPL, der sammen står bag podcasten, som er en del af projektet ”Styrket pædagogisk læreplan - udvikling af en stærkere evalueringskultur", hvis formål er at undersøge, hvordan forvaltning, ledere og pædagoger i fællesskab opbygger og arbejder med en stærk evalueringskultur.

Emneord

• Evalueringskultur