Fænomenologiske pejlinger mod en arkitektur- og designpædagogik

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

OriginalsprogDansk
TitelArkitektur- og designpædagogik : i praksisnært og fænomenologisk perspektiv
RedaktørerFinn Thorbjørn Hansen (Hovedred.), Ulla Ræbild, Charlotte Bundgaard, Niels Grønbæk
Antal sider57
Udgivelses stedAarhus
ForlagArkitektskolen Aarhus, Kunstakademiet København og Designskolen Kolding
Publikationsdato2016
Sider16-73
ISBN (Trykt)978-87-909-7954-6
StatusUdgivet - 2016

Citer dette

Hansen, F. T. (2016). Fænomenologiske pejlinger mod en arkitektur- og designpædagogik. I F. T. Hansen (Hovedred.), U. Ræbild, C. Bundgaard, & N. Grønbæk (red.), Arkitektur- og designpædagogik: i praksisnært og fænomenologisk perspektiv (s. 16-73). Aarhus: Arkitektskolen Aarhus, Kunstakademiet København og Designskolen Kolding.
Hansen, Finn Thorbjørn. / Fænomenologiske pejlinger mod en arkitektur- og designpædagogik. Arkitektur- og designpædagogik: i praksisnært og fænomenologisk perspektiv. red. / Finn Thorbjørn Hansen (Hovedred.) ; Ulla Ræbild ; Charlotte Bundgaard ; Niels Grønbæk. Aarhus : Arkitektskolen Aarhus, Kunstakademiet København og Designskolen Kolding, 2016. s. 16-73
@inbook{6da754a12e0e48a19ac1035698e4f6b4,
title = "F{\ae}nomenologiske pejlinger mod en arkitektur- og designp{\ae}dagogik",
author = "Hansen, {Finn Thorbj{\o}rn}",
year = "2016",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-909-7954-6",
pages = "16--73",
editor = "{Hansen (Hovedred.)}, {Finn Thorbj{\o}rn } and Ulla R{\ae}bild and Charlotte Bundgaard and Niels Gr{\o}nb{\ae}k",
booktitle = "Arkitektur- og designp{\ae}dagogik",
publisher = "Arkitektskolen Aarhus, Kunstakademiet K{\o}benhavn og Designskolen Kolding",

}

Hansen, FT 2016, Fænomenologiske pejlinger mod en arkitektur- og designpædagogik. i FT Hansen (Hovedred.), U Ræbild, C Bundgaard & N Grønbæk (red), Arkitektur- og designpædagogik: i praksisnært og fænomenologisk perspektiv. Arkitektskolen Aarhus, Kunstakademiet København og Designskolen Kolding, Aarhus, s. 16-73.

Fænomenologiske pejlinger mod en arkitektur- og designpædagogik. / Hansen, Finn Thorbjørn.

Arkitektur- og designpædagogik: i praksisnært og fænomenologisk perspektiv. red. / Finn Thorbjørn Hansen (Hovedred.); Ulla Ræbild; Charlotte Bundgaard; Niels Grønbæk. Aarhus : Arkitektskolen Aarhus, Kunstakademiet København og Designskolen Kolding, 2016. s. 16-73.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

TY - CHAP

T1 - Fænomenologiske pejlinger mod en arkitektur- og designpædagogik

AU - Hansen, Finn Thorbjørn

PY - 2016

Y1 - 2016

UR - https://www.designskolenkolding.dk/pure/publication/73298cc1-d2de-4af7-9396-e4d2dedc1838

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-909-7954-6

SP - 16

EP - 73

BT - Arkitektur- og designpædagogik

A2 - Hansen (Hovedred.), Finn Thorbjørn

A2 - Ræbild, Ulla

A2 - Bundgaard, Charlotte

A2 - Grønbæk, Niels

PB - Arkitektskolen Aarhus, Kunstakademiet København og Designskolen Kolding

CY - Aarhus

ER -

Hansen FT. Fænomenologiske pejlinger mod en arkitektur- og designpædagogik. I Hansen (Hovedred.) FT, Ræbild U, Bundgaard C, Grønbæk N, red., Arkitektur- og designpædagogik: i praksisnært og fænomenologisk perspektiv. Aarhus: Arkitektskolen Aarhus, Kunstakademiet København og Designskolen Kolding. 2016. s. 16-73