Digitalisering og trivsel under Corona-nedlukningen

Niels Erik Ruan Lyngdorf (Producent), Lykke Brogaard Bertel (Producent), Thomas Andersen (Producent)

Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd og/eller billed produktion (digital)Formidling

Dagens podcast produceres som del af dissemineringen af undersøgelsen - Evaluering Af Digitalt Understøttet Læring På Aalborg Universitet I 2020 - Underviser- Og Studenterperspektiver På Universitetets Nedlukning Som Følge Af Covid-19, som blev foretaget i efteråret 2020 og dækkede undervisere og studerendes oplevelser af arbejds- og studielivet i relation til studieaktiviteter på AAU i foråret 2020 til efteråret 2020. Rapporten er struktureret omkring 5 hovedtemaer: Digitalt understøttet undervisning, PBL-modellen, Vejledning, Eksamen, og sidst Trivsel, motivation og identitet. Denne podcastserie vil dække dele af disse temaer over 3 afsnit og i dag i denne første del taler vi om trivsel, motivation og identitet med fokus på studerende.
Bidragets oversatte titelDigitalization and student wellbeing during Conrona lockdown
OriginalsprogDansk
Publikationsdato26 aug. 2021
Udgave1
PublikationsmedierPodcast
Størrelse1 time
StatusUdgivet - 26 aug. 2021

Fingeraftryk

Dyk ned i forskningsemnerne om 'Digitalisering og trivsel under Corona-nedlukningen'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.