Fagligt samspil mellem rammevilkår og didaktikdiskurser

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelTværfaglighed og fagligt samspil
RedaktørerLine Krogager, Peter Hobel, Sven-Erik Holgersen
Antal sider13
Vol/bind5
Udgivelses stedAarhus
ForlagAarhus Universitetsforlag
Publikationsdato17 okt. 2019
Sider137-150
Kapitel8
ISBN (Trykt)978-87-7184-648-5
StatusUdgivet - 17 okt. 2019
BegivenhedSammenlignende fagdidaktik: Tværfaglighed og fagligt samspil - Danmarks Pædagogiske Institut, Aarhus Universitet, København , Danmark
Varighed: 9 nov. 201710 nov. 2017
Konferencens nummer: 5

Konference

KonferenceSammenlignende fagdidaktik
Nummer5
LokationDanmarks Pædagogiske Institut, Aarhus Universitet
LandDanmark
ByKøbenhavn
Periode09/11/201710/11/2017
NavnDidaktiske studier
Vol/bind6
ISSN2446-4554

Emneord

  • didaktik
  • Didaktik and curriculum
  • Didaktisk design
  • Læringsdesign
  • Tværfaglighed
  • fagligt samspil
  • LMS
  • IT
  • IT and designs for learning
  • IT-baseret læring
  • it-didaktik
  • it-didaktisk design
  • Pædagogik
  • Grundskolen
  • Gymnasiet

Citer dette

Buhl, M. (2019). Fagligt samspil mellem rammevilkår og didaktikdiskurser. I L. Krogager, P. Hobel, & S-E. Holgersen (red.), Tværfaglighed og fagligt samspil (Bind 5, s. 137-150). Aarhus: Aarhus Universitetsforlag. Didaktiske studier, Bind. 6
Buhl, Mie. / Fagligt samspil mellem rammevilkår og didaktikdiskurser. Tværfaglighed og fagligt samspil. red. / Line Krogager ; Peter Hobel ; Sven-Erik Holgersen. Bind 5 Aarhus : Aarhus Universitetsforlag, 2019. s. 137-150 (Didaktiske studier, Bind 6).
@inbook{22767f8e0e204d27bdbed6d76fe6215c,
title = "Fagligt samspil mellem rammevilk{\aa}r og didaktikdiskurser",
keywords = "didaktik, Didaktik and curriculum, Didaktisk design, L{\ae}ringsdesign, Tv{\ae}rfaglighed, fagligt samspil, LMS, IT, IT and designs for learning, IT-baseret l{\ae}ring, it-didaktik, it-didaktisk design, P{\ae}dagogik, Grundskolen, Gymnasiet",
author = "Mie Buhl",
year = "2019",
month = "10",
day = "17",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-7184-648-5",
volume = "5",
series = "Didaktiske studier",
publisher = "Aarhus Universitetsforlag",
pages = "137--150",
editor = "Krogager, {Line } and Peter Hobel and Holgersen, {Sven-Erik }",
booktitle = "Tv{\ae}rfaglighed og fagligt samspil",
address = "Danmark",

}

Buhl, M 2019, Fagligt samspil mellem rammevilkår og didaktikdiskurser. i L Krogager, P Hobel & S-E Holgersen (red), Tværfaglighed og fagligt samspil. bind 5, Aarhus Universitetsforlag, Aarhus, Didaktiske studier, bind 6, s. 137-150, Sammenlignende fagdidaktik, København , Danmark, 09/11/2017.

Fagligt samspil mellem rammevilkår og didaktikdiskurser. / Buhl, Mie.

Tværfaglighed og fagligt samspil. red. / Line Krogager; Peter Hobel; Sven-Erik Holgersen. Bind 5 Aarhus : Aarhus Universitetsforlag, 2019. s. 137-150 (Didaktiske studier, Bind 6).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

TY - CHAP

T1 - Fagligt samspil mellem rammevilkår og didaktikdiskurser

AU - Buhl, Mie

PY - 2019/10/17

Y1 - 2019/10/17

KW - didaktik

KW - Didaktik and curriculum

KW - Didaktisk design

KW - Læringsdesign

KW - Tværfaglighed

KW - fagligt samspil

KW - LMS

KW - IT

KW - IT and designs for learning

KW - IT-baseret læring

KW - it-didaktik

KW - it-didaktisk design

KW - Pædagogik

KW - Grundskolen

KW - Gymnasiet

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-7184-648-5

VL - 5

T3 - Didaktiske studier

SP - 137

EP - 150

BT - Tværfaglighed og fagligt samspil

A2 - Krogager, Line

A2 - Hobel, Peter

A2 - Holgersen, Sven-Erik

PB - Aarhus Universitetsforlag

CY - Aarhus

ER -

Buhl M. Fagligt samspil mellem rammevilkår og didaktikdiskurser. I Krogager L, Hobel P, Holgersen S-E, red., Tværfaglighed og fagligt samspil. Bind 5. Aarhus: Aarhus Universitetsforlag. 2019. s. 137-150. (Didaktiske studier, Bind 6).