Forbrugssituationer: Perspektiver på oplevelsesøkonomi

Christian Jantzen (Redaktør), Tove Arendt Rasmussen (Redaktør)

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskning

Abstract

Oplevelsesøkonomien har sat nye dagsordener for at forstå den aktuelle kultur- og erhvervsudvikling. Denne bog handler om forbrugeren, som er det egentlige omdrejningspunkt i oplevelsesøkonomien. Forbrugeren er ikke kun køber eller slutbruger af oplevelser. Hun eller han er et individ med drømme, ønsker og livsprojekter, som kræver oplevelser for at udfolde sig, lykkes og blive fortalt.
OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedAalborg
ForlagAalborg Universitetsforlag
Antal sider472
ISBN (Trykt)9788773077948
StatusUdgivet - 2007
NavnExCITe-serien
Nummer3

Emneord

  • oplevelsesøkonomi
  • forbrug
  • forbrugeradfærd
  • kvalitativ metode

Citationsformater