Forskerstriden om Det Gamle Testamente og de didaktiske konsekvenser

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelReligionsdidaktik
Antal sider14
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagGyldendal
Publikationsdato2006
Sider229-242
StatusUdgivet - 2006
Udgivet eksterntJa

Citer dette

Buchardt, M. (2006). Forskerstriden om Det Gamle Testamente og de didaktiske konsekvenser. I Religionsdidaktik (s. 229-242). København: Gyldendal.
Buchardt, Mette. / Forskerstriden om Det Gamle Testamente og de didaktiske konsekvenser. Religionsdidaktik. København : Gyldendal, 2006. s. 229-242
@inbook{13b83e94a8ea4ecab92be4b6c6b19b66,
title = "Forskerstriden om Det Gamle Testamente og de didaktiske konsekvenser",
author = "Mette Buchardt",
year = "2006",
language = "Dansk",
pages = "229--242",
booktitle = "Religionsdidaktik",
publisher = "Gyldendal",

}

Buchardt, M 2006, Forskerstriden om Det Gamle Testamente og de didaktiske konsekvenser. i Religionsdidaktik. Gyldendal, København, s. 229-242.

Forskerstriden om Det Gamle Testamente og de didaktiske konsekvenser. / Buchardt, Mette.

Religionsdidaktik. København : Gyldendal, 2006. s. 229-242.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

TY - CHAP

T1 - Forskerstriden om Det Gamle Testamente og de didaktiske konsekvenser

AU - Buchardt, Mette

PY - 2006

Y1 - 2006

M3 - Bidrag til bog/antologi

SP - 229

EP - 242

BT - Religionsdidaktik

PB - Gyldendal

CY - København

ER -

Buchardt M. Forskerstriden om Det Gamle Testamente og de didaktiske konsekvenser. I Religionsdidaktik. København: Gyldendal. 2006. s. 229-242