Forskning og formidling 2019: Årsplakat for Aalborg Universitet

Anna Stegger Gemzøe, Anne Lyhne Høj, Anne Lykke, Anne Marya Greve, Cathrine Durup Kjær Bonderup, Louise Thomsen, Nils Thidemann, Poul Meier Melchiorsen, Søren Vidmar, Manja Bøgelund Emtkjær (Illustrator)

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterFormidling

272 Downloads (Pure)

AAU fik ny forskningsportal i 2019. Vbn.aau.dk trækker data fra Pure som hidtil, men formidlingen af forskning fra AAU har fået flere facetter. Det er ikke længere blot publikationer, aktiviteter og presseklip, der vises, men også impact, udstyr, priser, bevillinger og datasæt. Og så er der ikke kun vægt på ”Output” – også ”Outcome” er blevet en del af visningen, idet SoMe metrikker og citationer vises for publikationer. Profilering af AAU, institutter, forskningsgrupper og den enkelte forsker har dermed fået en platform med flere muligheder end hidtil.
VBN Årsplakaten viser dig highlights fra året der gik!
Bidragets oversatte titelResearch and dissemination 2019: Aalborg University
Publikationsdato2019
StatusUdgivet - 2019

Fingeraftryk

Dyk ned i forskningsemnerne om 'Forskning og formidling 2019: Årsplakat for Aalborg Universitet'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.