Abstract
Denne præsentation vil med udgangspunkt i international implementerings- og uddannelsesforskning og empiri fra Hjørring Kommune belyse skoleledelsens rolle i implementeringen af politiske beslutninger i den danske folkeskole.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | En gang lærer - alltid lærer? : Once a Teacher - always a Teacher? |
Redaktører | Torill Ryghaug |
Antal sider | 2 |
Forlag | Programme for Teacher Education, NTNU |
Publikationsdato | 21 maj 2014 |
Udgave | NAFOL's third conference, Tromsø, Norway 21st May 2014 |
Sider | 80-81 |
Status | Udgivet - 21 maj 2014 |
Begivenhed | NAFOL: En gang lærer - alltid lærer - Trømsø, Norway, NAFOL, Danmark Varighed: 19 maj 2014 → 22 maj 2014 Konferencens nummer: 3 |
Konference
Konference | NAFOL |
---|---|
Nummer | 3 |
Lokation | Trømsø, Norway |
Land/Område | Danmark |
By | NAFOL |
Periode | 19/05/2014 → 22/05/2014 |
Emneord
- Læreruddannelse
- Ledelse
- Skoleledelse
- NAFOL
- Implementation
- Abstracts
- Implementering