Fra politisk beslutning til pædagogisk praksis - implementeringen af inklusion i Hjørring Kommune.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceedingForskning

    Abstract

    Denne præsentation vil med udgangspunkt i international implementerings- og uddannelsesforskning og empiri fra Hjørring Kommune belyse skoleledelsens rolle i implementeringen af politiske beslutninger i den danske folkeskole.
    OriginalsprogDansk
    TitelEn gang lærer - alltid lærer? : Once a Teacher - always a Teacher?
    RedaktørerTorill Ryghaug
    Antal sider2
    ForlagProgramme for Teacher Education, NTNU
    Publikationsdato21 maj 2014
    UdgaveNAFOL's third conference, Tromsø, Norway 21st May 2014
    Sider80-81
    StatusUdgivet - 21 maj 2014
    BegivenhedNAFOL: En gang lærer - alltid lærer - Trømsø, Norway, NAFOL, Danmark
    Varighed: 19 maj 201422 maj 2014
    Konferencens nummer: 3

    Konference

    KonferenceNAFOL
    Nummer3
    LokationTrømsø, Norway
    Land/OmrådeDanmark
    ByNAFOL
    Periode19/05/201422/05/2014

    Emneord

    • Læreruddannelse
    • Ledelse
    • Skoleledelse
    • NAFOL
    • Implementation
    • Abstracts
    • Implementering

    Citationsformater