Fra politisk beslutning til pædagogisk praksis - implementeringen af inklusion i Hjørring Kommune.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceedingForskning

Resumé

Denne præsentation vil med udgangspunkt i international implementerings- og uddannelsesforskning og empiri fra Hjørring Kommune belyse skoleledelsens rolle i implementeringen af politiske beslutninger i den danske folkeskole.
OriginalsprogDansk
TitelEn gang lærer - alltid lærer? : Once a Teacher - always a Teacher?
RedaktørerTorill Ryghaug
Antal sider2
ForlagProgramme for Teacher Education, NTNU
Publikationsdato21 maj 2014
UdgaveNAFOL's third conference, Tromsø, Norway 21st May 2014
Sider80-81
StatusUdgivet - 21 maj 2014
BegivenhedNAFOL: En gang lærer - alltid lærer - Trømsø, Norway, NAFOL, Danmark
Varighed: 19 maj 201422 maj 2014
Konferencens nummer: 3

Konference

KonferenceNAFOL
Nummer3
LokationTrømsø, Norway
LandDanmark
ByNAFOL
Periode19/05/201422/05/2014

Emneord

  • Læreruddannelse
  • Ledelse
  • Skoleledelse
  • NAFOL
  • Implementation
  • Abstracts
  • Implementering

Citer dette

Conrad, T. (2014). Fra politisk beslutning til pædagogisk praksis - implementeringen af inklusion i Hjørring Kommune. I T. Ryghaug (red.), En gang lærer - alltid lærer?: Once a Teacher - always a Teacher? (NAFOL's third conference, Tromsø, Norway 21st May 2014 udg., s. 80-81). Programme for Teacher Education, NTNU.
Conrad, Torsten. / Fra politisk beslutning til pædagogisk praksis - implementeringen af inklusion i Hjørring Kommune. En gang lærer - alltid lærer?: Once a Teacher - always a Teacher?. red. / Torill Ryghaug. NAFOL's third conference, Tromsø, Norway 21st May 2014. udg. Programme for Teacher Education, NTNU, 2014. s. 80-81
@inbook{dbfca134e88a4293bd59ce3a5fddeffa,
title = "Fra politisk beslutning til p{\ae}dagogisk praksis - implementeringen af inklusion i Hj{\o}rring Kommune.",
abstract = "Denne pr{\ae}sentation vil med udgangspunkt i international implementerings- og uddannelsesforskning og empiri fra Hj{\o}rring Kommune belyse skoleledelsens rolle i implementeringen af politiske beslutninger i den danske folkeskole.",
keywords = "L{\ae}reruddannelse, Ledelse, Skoleledelse, NAFOL, Implementation, Abstracts, Implementering",
author = "Torsten Conrad",
year = "2014",
month = "5",
day = "21",
language = "Dansk",
pages = "80--81",
editor = "Ryghaug, {Torill }",
booktitle = "En gang l{\ae}rer - alltid l{\ae}rer?",
publisher = "Programme for Teacher Education, NTNU",
edition = "NAFOL's third conference, Troms{\o}, Norway 21st May 2014",

}

Conrad, T 2014, Fra politisk beslutning til pædagogisk praksis - implementeringen af inklusion i Hjørring Kommune. i T Ryghaug (red.), En gang lærer - alltid lærer?: Once a Teacher - always a Teacher?. NAFOL's third conference, Tromsø, Norway 21st May 2014 udg, Programme for Teacher Education, NTNU, s. 80-81, NAFOL, NAFOL, Danmark, 19/05/2014.

Fra politisk beslutning til pædagogisk praksis - implementeringen af inklusion i Hjørring Kommune. / Conrad, Torsten.

En gang lærer - alltid lærer?: Once a Teacher - always a Teacher?. red. / Torill Ryghaug. NAFOL's third conference, Tromsø, Norway 21st May 2014. udg. Programme for Teacher Education, NTNU, 2014. s. 80-81.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceedingForskning

TY - ABST

T1 - Fra politisk beslutning til pædagogisk praksis - implementeringen af inklusion i Hjørring Kommune.

AU - Conrad, Torsten

PY - 2014/5/21

Y1 - 2014/5/21

N2 - Denne præsentation vil med udgangspunkt i international implementerings- og uddannelsesforskning og empiri fra Hjørring Kommune belyse skoleledelsens rolle i implementeringen af politiske beslutninger i den danske folkeskole.

AB - Denne præsentation vil med udgangspunkt i international implementerings- og uddannelsesforskning og empiri fra Hjørring Kommune belyse skoleledelsens rolle i implementeringen af politiske beslutninger i den danske folkeskole.

KW - Læreruddannelse

KW - Ledelse

KW - Skoleledelse

KW - NAFOL

KW - Implementation

KW - Abstracts

KW - Implementering

M3 - Konferenceabstrakt i proceeding

SP - 80

EP - 81

BT - En gang lærer - alltid lærer?

A2 - Ryghaug, Torill

PB - Programme for Teacher Education, NTNU

ER -

Conrad T. Fra politisk beslutning til pædagogisk praksis - implementeringen af inklusion i Hjørring Kommune. I Ryghaug T, red., En gang lærer - alltid lærer?: Once a Teacher - always a Teacher?. NAFOL's third conference, Tromsø, Norway 21st May 2014 udg. Programme for Teacher Education, NTNU. 2014. s. 80-81