Fra politisk beslutning til pædagogisk praksis - implementeringen af inklusion i Hjørring Kommune.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceedingForskning

Abstrakt

Denne præsentation vil med udgangspunkt i international implementerings- og uddannelsesforskning og empiri fra Hjørring Kommune belyse skoleledelsens rolle i implementeringen af politiske beslutninger i den danske folkeskole.
OriginalsprogDansk
TitelEn gang lærer - alltid lærer? : Once a Teacher - always a Teacher?
RedaktørerTorill Ryghaug
Antal sider2
ForlagProgramme for Teacher Education, NTNU
Publikationsdato21 maj 2014
UdgaveNAFOL's third conference, Tromsø, Norway 21st May 2014
Sider80-81
StatusUdgivet - 21 maj 2014
BegivenhedNAFOL: En gang lærer - alltid lærer - Trømsø, Norway, NAFOL, Danmark
Varighed: 19 maj 201422 maj 2014
Konferencens nummer: 3

Konference

KonferenceNAFOL
Nummer3
LokationTrømsø, Norway
LandDanmark
ByNAFOL
Periode19/05/201422/05/2014

Emneord

  • Læreruddannelse
  • Ledelse
  • Skoleledelse
  • NAFOL
  • Implementation
  • Abstracts
  • Implementering

Citationsformater