Projekter pr. år
Abstract
Originalsprog | Engelsk |
---|---|
Tidsskrift | European Educational Research Journal |
Vol/bind | 20 |
Udgave nummer | 4 |
Sider (fra-til) | 520-539 |
Antal sider | 20 |
ISSN | 1474-9041 |
DOI | |
Status | Udgivet - 1 jul. 2021 |
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'Governing education in times of crisis: state interventions and school accountabilities during the COVID-19 pandemic'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.Projekter
- 1 Afsluttet
-
Adgangsmuligheder til uddannelse i krydsfeltet mellem test og inklusion
Ydesen, C., Milner, A. L., Aderet-German, T. R., Caride, E. G., Ruan, Y., Hansen, I. S., Enemark, N. R. & Holleufer, S.
01/08/2019 → 30/06/2023
Projekter: Projekt › Forskning
-
Making and remaking the assessment and inclusion agendas: Policymakers and school leaders in Argentina, Denmark and England
Alison Louise Milner (Oplægsholder), Christian Ydesen (Andet) & Felicitas Acosta (Andet)
22 aug. 2023Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Educational Assessment and Inclusive Education
Alison Louise Milner (Deltager)
21 apr. 2023Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
-
Negotiating Historical Presents and Future Potentialities: A Comparative Analysis of Teachers’ and School Leaders’ Work Between Assessment and Inclusion Agendas
Alison Louise Milner (Oplægsholder), Ezequiel Gomez Caride (Andet), Tali Revital Aderet-German (Andet), Youjin Ruan (Andet) & Christian Ydesen (Andet)
1 sep. 2022Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
Publikation
- 6 Citationer
- 1 Lyd og/eller billed produktion (digital)
-
Educational Assessment and Inclusive Education
Milner, A. L. & Caride, E. G., 8 maj 2023Publikation: Bidrag der ikke har en tekstform › Lyd og/eller billed produktion (digital) › Formidling
Åben adgang