Have it your way! Hvordan kan man sælge mindre af mere og stadig tjene penge på det?

Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd og/eller billed produktion (digital)Undervisning

20 Downloads (Pure)

En af de største udfordringer for danske og internationale virksomheder er at håndtere de mange krav, vi som kunder stiller til vores produkter. Vi vil gerne have dem tilpasset vores nøjagtige behov – og det er ikke altid, at standardprodukterne er det. Eksemplerne er mange og spænder bredt, lige fra vindmøller og sportssko til tøj, mysli og wienerbrød. I denne forelæsning fortæller Ann-Louise om hvorfor ”mass customization” er relevant, og hvordan tre grundprincipper er kernen i at hjælpe virksomheder med at sælge unikke produkter til kunden på en måde, der ligner masseproduktion; altså sælge mindre af mere og stadig tjene penge på det.

HAR RELEVANS FOR FAGENE:
Design, Design og Arkitektur, International teknologi og kultur, Matematik, Materialeteknologi, Statistik, Teknikfag - udvikling og produktion, Erhvervsøkonomi, Innovation, Markedskommunikation, Samfundsfag, Virksomhedsøkonomi
Publikationsdatosep. 2021
PublikationsmedierVideo