Projekter pr. år
Abstrakt
Originalsprog | Engelsk |
---|---|
Artikelnummer | 2 |
Tidsskrift | Journal of Problem Based Learning in Higher Education |
Vol/bind | 9 |
Udgave nummer | 2 |
Sider (fra-til) | 22-45 |
Antal sider | 24 |
ISSN | 2246-0918 |
DOI | |
Status | Udgivet - 22 dec. 2021 |
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'How Differences in Motivation and Identification Shape Four Types of Student Experiences with Problem-Based Learning'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.Projekter
- 1 Afsluttet
-
Videreudvikling af PBL-undervisning i rummet mellem forelæsninger og projektarbejde
Pedersen, L. M., Thomassen, A. O. & Buus, K.
02/01/2017 → 15/05/2018
Projekter: Projekt › Forskning
Aktiviteter
-
"Studenterdiversitet i problembaseret læring"
Katrine Buus (Oplægsholder)
2 nov. 2021Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
"Studenterdiversitet i problembaseret læring"
Katrine Buus (Oplægsholder)
16 aug. 2019Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
Workshop: ”PBL, undervisningsstil og forskellige typer af studerende”
Louise Møller Pedersen (Arrangør), Katrine Buus (Arrangør) & Rolf Lyneborg Lund (Arrangør)
8 maj 2018Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende
Publikation
- 1 Rapport
-
Afslutningsrapport for Videreudvikling af PLB-undervisningen i rummet mellem forelæsninger og projektarbejdet
Pedersen, L. M., Thomassen, A. O. & Buus, K., 10 jun. 2018, 27 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Fil