Hvem tager de sidste?

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

Resumé

Kravet om en højere adgangskvotient skal vise de uddannelsessøgende, at læreruddannelsen er lige så fin og krævende som universitetet. Men det vil betyde, at både de ikke-akademiske unge, og de voksne, der vil uddanne sig til lærer sidenhen, bliver færre.
OriginalsprogDansk
TidsskriftInformation
Sider (fra-til)13
StatusUdgivet - 11 jun. 2012

Citer dette

@article{25bbbc94b79e4f73b8997583c853af1e,
title = "Hvem tager de sidste?",
abstract = "Kravet om en h{\o}jere adgangskvotient skal vise de uddannelsess{\o}gende, at l{\ae}reruddannelsen er lige s{\aa} fin og kr{\ae}vende som universitetet. Men det vil betyde, at b{\aa}de de ikke-akademiske unge, og de voksne, der vil uddanne sig til l{\ae}rer sidenhen, bliver f{\ae}rre.",
author = "Palle Rasmussen",
year = "2012",
month = "6",
day = "11",
language = "Dansk",
pages = "13",
journal = "Information",
issn = "1602-2572",
publisher = "Dagbladet Information",

}

Hvem tager de sidste? / Rasmussen, Palle.

I: Information, 11.06.2012, s. 13.

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

TY - INPR

T1 - Hvem tager de sidste?

AU - Rasmussen, Palle

PY - 2012/6/11

Y1 - 2012/6/11

N2 - Kravet om en højere adgangskvotient skal vise de uddannelsessøgende, at læreruddannelsen er lige så fin og krævende som universitetet. Men det vil betyde, at både de ikke-akademiske unge, og de voksne, der vil uddanne sig til lærer sidenhen, bliver færre.

AB - Kravet om en højere adgangskvotient skal vise de uddannelsessøgende, at læreruddannelsen er lige så fin og krævende som universitetet. Men det vil betyde, at både de ikke-akademiske unge, og de voksne, der vil uddanne sig til lærer sidenhen, bliver færre.

M3 - Bidrag til avis - Kommentar/debat

SP - 13

JO - Information

JF - Information

SN - 1602-2572

ER -