Hvorfor køber forbrugerne Coca Cola, når de bedst kan lide Pepsi?

Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

Resumé

Coca Cola kan i modsætning til Pepsi Cola aktivere den præfrontale cortex – derfor er det selvfølgelig Coca, vi vil have!
OriginalsprogDansk
Publikationsdato2011
StatusUdgivet - 2011

Citer dette

@misc{7c22de745ade4619a1d622abc69ff087,
title = "Hvorfor k{\o}ber forbrugerne Coca Cola, n{\aa}r de bedst kan lide Pepsi?",
abstract = "Coca Cola kan i mods{\ae}tning til Pepsi Cola aktivere den pr{\ae}frontale cortex – derfor er det selvf{\o}lgelig Coca, vi vil have!",
author = "Christian Jantzen",
year = "2011",
language = "Dansk",
type = "Other",

}

Hvorfor køber forbrugerne Coca Cola, når de bedst kan lide Pepsi? / Jantzen, Christian.

2011, .

Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

TY - ICOMM

T1 - Hvorfor køber forbrugerne Coca Cola, når de bedst kan lide Pepsi?

AU - Jantzen, Christian

PY - 2011

Y1 - 2011

N2 - Coca Cola kan i modsætning til Pepsi Cola aktivere den præfrontale cortex – derfor er det selvfølgelig Coca, vi vil have!

AB - Coca Cola kan i modsætning til Pepsi Cola aktivere den præfrontale cortex – derfor er det selvfølgelig Coca, vi vil have!

M3 - Udgivelser på nettet - Net-publikation

ER -