Identitetspolitik i skolen: Kan 'Religion' og 'Kultur' forstås som pædagogiske magtteknologier?

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

OriginalsprogDansk
TidsskriftDansk pædagogisk tidsskrift
Vol/bind53
Udgave nummer4
Sider (fra-til)10-17
Antal sider8
ISSN0904-2393
StatusUdgivet - 2005
Udgivet eksterntJa

Emneord

  • Religionssociologi
  • Kulturanalyse
  • KLasserumsforskning
  • curriculum studies

Citer dette

@article{e07f9c580e734c73b67d1e9fb20ecd1b,
title = "Identitetspolitik i skolen: Kan 'Religion' og 'Kultur' forst{\aa}s som p{\ae}dagogiske magtteknologier?",
keywords = "Religionssociologi, Kulturanalyse, KLasserumsforskning, curriculum studies",
author = "Mette Buchardt",
year = "2005",
language = "Dansk",
volume = "53",
pages = "10--17",
journal = "Dansk Paedagogisk Tidsskrift",
issn = "0904-2393",
publisher = "Foreningen bag Udgivelsen af Dansk Paedagogisk Tidsskrift",
number = "4",

}

Identitetspolitik i skolen : Kan 'Religion' og 'Kultur' forstås som pædagogiske magtteknologier? / Buchardt, Mette.

I: Dansk pædagogisk tidsskrift, Bind 53, Nr. 4, 2005, s. 10-17.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

TY - JOUR

T1 - Identitetspolitik i skolen

T2 - Kan 'Religion' og 'Kultur' forstås som pædagogiske magtteknologier?

AU - Buchardt, Mette

PY - 2005

Y1 - 2005

KW - Religionssociologi

KW - Kulturanalyse

KW - KLasserumsforskning

KW - curriculum studies

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 53

SP - 10

EP - 17

JO - Dansk Paedagogisk Tidsskrift

JF - Dansk Paedagogisk Tidsskrift

SN - 0904-2393

IS - 4

ER -