International Market Analysis: Theories and Methods

Publikation: Bidrag til tidsskriftAnmeldelseForskning

Abstrakt

Indlægget anmelder bogen International Market Analysis, skrevet af professor ved Centre of International Business, Institut for Erhversstudier, Aalborg Universitet. Bogen er forfriskende ny i sin måde at angribe et klasssisk problem på, idet den anskuer markedsnalysen ud fra måden vi tænker markeder på. Indvidere inddrages teorien om læring i analysen af markeder og hvordan din forståelse af forretningsverdenen influerer på dit valg af metode til markedsanalyse.
OriginalsprogEngelsk
TidsskriftJournal of Euromarketing
Vol/bind18
Udgave nummer1
Sider (fra-til)65-66
ISSN1049-6483
DOI
StatusUdgivet - 2009

Emneord

  • markedsnalyse
  • metode
  • markedsforståelse

Fingeraftryk Dyk ned i forskningsemnerne om 'International Market Analysis: Theories and Methods'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.

Citationsformater