TY - UNPB
T1 - Italesættelse af risiko i markedskommunikation.
T2 - En sammenligning af Bayers produktinformation til danske, tyske og engelske forbrugere
AU - Pedersen, Anne Grethe Julius
PY - 2010
Y1 - 2010
N2 - Der præsenteres et forskningsdesign, som søger at belyse dels den måde, hvorpå en af verdens førende kemiske virksomheder, den tyske koncern Bayer, italesætter og forholder sig til begrebet risiko i sin eksterne kommunikation om produkter, og dels hvorvidt interkulturelle forskelle afspejles i denne kommunikation.
AB - Der præsenteres et forskningsdesign, som søger at belyse dels den måde, hvorpå en af verdens førende kemiske virksomheder, den tyske koncern Bayer, italesætter og forholder sig til begrebet risiko i sin eksterne kommunikation om produkter, og dels hvorvidt interkulturelle forskelle afspejles i denne kommunikation.
KW - risiko, markedskommunikation
M3 - Working paper
BT - Italesættelse af risiko i markedskommunikation.
PB - Institut for Kultur og Globale Studier, Aalborg Universitet
ER -