Projekter pr. år
Abstract
Originalsprog | Engelsk |
---|---|
Titel | Designing for Situated Knowledge Transformation |
Redaktører | Nina Bonderup Dohn, Stig Børsen Hansen, Jens Jørgen Hansen |
Antal sider | 18 |
Udgivelsessted | London |
Forlag | Routledge |
Publikationsdato | 2019 |
Sider | 127-144 |
Kapitel | 8 |
ISBN (Trykt) | 978-0-367-22573-5 |
ISBN (Elektronisk) | 978-0-429-27569-2 |
DOI | |
Status | Udgivet - 2019 |
Navn | Routledge Research in Education |
---|
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'Knowledge forms in students' collaborative work: PBL as a design for transfer'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.Projekter
- 1 Afsluttet
-
PBL Future
Kolmos, A. (Projektleder), Ryberg, T. (Projektdeltager), Stentoft, D. (Projektdeltager), Andreasen, L. B. (Projektdeltager), Kofoed, L. B. (Projektdeltager), Otrel-Cass, K. (Projektdeltager), Clausen, N. R. (Projektdeltager), Bertel, L. B. (Projektdeltager), Velmurugan, G. (Projektdeltager), Sørensen, M. T. (Projektdeltager), Boelt, A. M. (Projektdeltager), Bruun-Pedersen, J. R. (Projektdeltager), Kristensen, N. S. (Projektdeltager), Scholkmann, A. (Projektdeltager), Tretow-Fish, T. A. B. (Projektdeltager), Lolle, E. L. (Projektdeltager) & Christensen, L. L. (Projektdeltager)
01/11/2017 → 01/11/2020
Projekter: Projekt › Forskning