Kollaborativ undervisning og tegn på god inklusion

Thomas Thyrring Engsig

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

    Abstract

    I artiklen diskuteres hvorledes understøttende undervisning kan anskues som en væsentlig del af skolens inkluderende arbejde. Med udgangspunkt i resultaterne fra et forskningsprojekt fremdrages bud på, hvorledes skoler kan arbejde med at identificere tegn på god inklusion og således anvende denne viden i den understøttende undervisning.
    OriginalsprogDansk
    TitelUnderstøttende undervisning og læringsmiljøer : Kritiske perspektiver og reflekteret praksis
    RedaktørerThomas Szulevicz, Rene Christensen
    Antal sider17
    UdgivelsesstedFrederikshavn
    ForlagDafolo Forlag A/S
    Publikationsdato2016
    Sider171-186
    Kapitel13
    ISBN (Trykt)978-87-7160-190-9
    StatusUdgivet - 2016
    NavnUndervisning og læring
    ISSN2246-3259

    Emneord

    • Inklusion
    • Kollaborativ undervisning
    • Understøttende undervisning

    Citationsformater