Kollegial supervision med en kunstnerisk tilgang

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Abstrakt

I kapitlet præsenteres og reflekteres hvordan kunstskolens læreres erfaringer fra det kollektive kunstneriske arbejde samt den faglige mangfoldighed har haft betydning for arbejdet med kollegial supervision. Samtidig diskuteres i ledelsesperspektiv udfordringer ved at være retningssætter og inspirator for udvikling af læringsmiljøets overordnede værdier gennem medarbejdernes kompetenceudvikling.
OriginalsprogDansk
TitelKollegial supervision : Som udviklingsredskab i undervisningskulturer
RedaktørerHanne Leth Andersen , Lene Tortzen Bager
ForlagAarhus Universitetsforlag
Publikationsdato2011
ISBN (Trykt)978 87 7124 003 0
StatusUdgivet - 2011

Emneord

  • Kunstskole
  • inspirator
  • kompetenceudvikling
  • læringsmiljø
  • undervisere

Citationsformater