Kristendoms status i skolefaget Kristendomskundskab: Norm eller indholdsområde?

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelReligionsdidaktik : Traditioner og tilgange
RedaktørerMette Buchardt
Antal sider19
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagHans Reitzels Forlag
Publikationsdato2016
Udgave1
Sider53-71
Artikelnummer4
Kapitel3
ISBN (Trykt)978-87-412-6298-7
ISBN (Elektronisk)9788741265452
StatusUdgivet - 2016
NavnLærerbiblioteket

Emneord

  • Religionsdidaktik
  • Undervisning
  • Didaktik
  • Curriculum
  • Rekontekstualisering
  • Policy

Citer dette

Buchardt, M. (2016). Kristendoms status i skolefaget Kristendomskundskab: Norm eller indholdsområde? I M. Buchardt (red.), Religionsdidaktik: Traditioner og tilgange (1 udg., s. 53-71). [4] København: Hans Reitzels Forlag. Lærerbiblioteket
Buchardt, Mette. / Kristendoms status i skolefaget Kristendomskundskab : Norm eller indholdsområde?. Religionsdidaktik: Traditioner og tilgange. red. / Mette Buchardt. 1. udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2016. s. 53-71 (Lærerbiblioteket).
@inbook{661e34bd39fe49899a89ccb557a904c8,
title = "Kristendoms status i skolefaget Kristendomskundskab: Norm eller indholdsomr{\aa}de?",
keywords = "Religionsdidaktik, Undervisning, Didaktik, Curriculum, Rekontekstualisering, Policy",
author = "Mette Buchardt",
year = "2016",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-412-6298-7",
series = "L{\ae}rerbiblioteket",
publisher = "Hans Reitzels Forlag",
pages = "53--71",
editor = "Mette Buchardt",
booktitle = "Religionsdidaktik",
address = "Danmark",
edition = "1",

}

Buchardt, M 2016, Kristendoms status i skolefaget Kristendomskundskab: Norm eller indholdsområde? i M Buchardt (red.), Religionsdidaktik: Traditioner og tilgange. 1 udg, 4, Hans Reitzels Forlag, København, Lærerbiblioteket, s. 53-71.

Kristendoms status i skolefaget Kristendomskundskab : Norm eller indholdsområde? / Buchardt, Mette.

Religionsdidaktik: Traditioner og tilgange. red. / Mette Buchardt. 1. udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2016. s. 53-71 4 (Lærerbiblioteket).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

TY - CHAP

T1 - Kristendoms status i skolefaget Kristendomskundskab

T2 - Norm eller indholdsområde?

AU - Buchardt, Mette

PY - 2016

Y1 - 2016

KW - Religionsdidaktik

KW - Undervisning

KW - Didaktik

KW - Curriculum

KW - Rekontekstualisering

KW - Policy

UR - http://hansreitzel.dk/P%C3%A6dagogik/Religionsdidaktik-d--Traditioner-og-tilgange/9788741262987

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-412-6298-7

T3 - Lærerbiblioteket

SP - 53

EP - 71

BT - Religionsdidaktik

A2 - Buchardt, Mette

PB - Hans Reitzels Forlag

CY - København

ER -

Buchardt M. Kristendoms status i skolefaget Kristendomskundskab: Norm eller indholdsområde? I Buchardt M, red., Religionsdidaktik: Traditioner og tilgange. 1 udg. København: Hans Reitzels Forlag. 2016. s. 53-71. 4. (Lærerbiblioteket).