Kulturvandring som innovativ undervisningsform

Hvordan udfordrer kunstneren, klasselæreren og eleverne hinanden, og hvad lærer de?

Birthe Lund, Sarah Gadegaard, Ditte Trineke S. Hansen

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportFormidling

367 Downloads (Pure)
OriginalsprogDansk
TitelVandringer på fortællingens hovedvej i Sallingsundlandet, 2013 : En praksisfortælling vedr. læring for fremtiden
Antal sider8
ForlagRegion Nordjylland
Publikationsdato2013
Sider19-27
StatusUdgivet - 2013
BegivenhedKulturmødet på - Nykøbing Mors, Danmark
Varighed: 21 aug. 201423 aug. 2014

Konference

KonferenceKulturmødet på
LandDanmark
ByNykøbing Mors
Periode21/08/201423/08/2014

Citer dette

Lund, B., Gadegaard, S., & Hansen, D. T. S. (2013). Kulturvandring som innovativ undervisningsform: Hvordan udfordrer kunstneren, klasselæreren og eleverne hinanden, og hvad lærer de? I Vandringer på fortællingens hovedvej i Sallingsundlandet, 2013: En praksisfortælling vedr. læring for fremtiden (s. 19-27). Region Nordjylland.
Lund, Birthe ; Gadegaard, Sarah ; Hansen, Ditte Trineke S. / Kulturvandring som innovativ undervisningsform : Hvordan udfordrer kunstneren, klasselæreren og eleverne hinanden, og hvad lærer de?. Vandringer på fortællingens hovedvej i Sallingsundlandet, 2013: En praksisfortælling vedr. læring for fremtiden. Region Nordjylland, 2013. s. 19-27
@inbook{e1a80d94795b4df29c1bdeaf6060842a,
title = "Kulturvandring som innovativ undervisningsform: Hvordan udfordrer kunstneren, klassel{\ae}reren og eleverne hinanden, og hvad l{\ae}rer de?",
author = "Birthe Lund and Sarah Gadegaard and Hansen, {Ditte Trineke S.}",
year = "2013",
language = "Dansk",
pages = "19--27",
booktitle = "Vandringer p{\aa} fort{\ae}llingens hovedvej i Sallingsundlandet, 2013",
publisher = "Region Nordjylland",

}

Lund, B, Gadegaard, S & Hansen, DTS 2013, Kulturvandring som innovativ undervisningsform: Hvordan udfordrer kunstneren, klasselæreren og eleverne hinanden, og hvad lærer de? i Vandringer på fortællingens hovedvej i Sallingsundlandet, 2013: En praksisfortælling vedr. læring for fremtiden. Region Nordjylland, s. 19-27, Kulturmødet på , Nykøbing Mors, Danmark, 21/08/2014.

Kulturvandring som innovativ undervisningsform : Hvordan udfordrer kunstneren, klasselæreren og eleverne hinanden, og hvad lærer de? / Lund, Birthe; Gadegaard, Sarah; Hansen, Ditte Trineke S.

Vandringer på fortællingens hovedvej i Sallingsundlandet, 2013: En praksisfortælling vedr. læring for fremtiden. Region Nordjylland, 2013. s. 19-27.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportFormidling

TY - GEN

T1 - Kulturvandring som innovativ undervisningsform

T2 - Hvordan udfordrer kunstneren, klasselæreren og eleverne hinanden, og hvad lærer de?

AU - Lund, Birthe

AU - Gadegaard, Sarah

AU - Hansen, Ditte Trineke S.

PY - 2013

Y1 - 2013

M3 - Bidrag til rapport

SP - 19

EP - 27

BT - Vandringer på fortællingens hovedvej i Sallingsundlandet, 2013

PB - Region Nordjylland

ER -

Lund B, Gadegaard S, Hansen DTS. Kulturvandring som innovativ undervisningsform: Hvordan udfordrer kunstneren, klasselæreren og eleverne hinanden, og hvad lærer de? I Vandringer på fortællingens hovedvej i Sallingsundlandet, 2013: En praksisfortælling vedr. læring for fremtiden. Region Nordjylland. 2013. s. 19-27