Læring mellem elever: et studie af bæredygtig ibrugtagning af ikt i folkeskolen

Jacob Davidsen, Marianne Georgsen

Publikation: Working paper/PreprintWorking paperForskning

306 Downloads (Pure)

Abstract

I denne rapport tilbyder vi et indblik i det gennemførte projekt, og forfatterne har valgt nogle forhold ud, som belyses og diskuteres, mens andre ikke berøres eller diskuteres nævneværdigt i denne rapport. Det skyldes blandt andet projektets mange facetter, som dækker både læring, teknologi, pædagogik, samarbejde, kommunikation, kompetenceudvikling, skoleudvikling, mv. Derudover har projektets udstrækning i tid gjort det muligt at indsamle et meget stort datamateriale, som giver mulighed for at studere disse aspekter nærmere. Imidlertid er den nærmere analyse af dette store materiale kun lige påbegyndt, og rapporten kan således læses som en indikation af hvad følgeforskerne vil arbejde med i de kommende måneder og år.
OriginalsprogDansk
UdgiverCenter for User-Driven Innovation, Learning & Design
Sider1
Antal sider51
StatusUdgivet - dec. 2010

Emneord

  • eLearning Lab
  • folkeskolen
  • touch-skærme
  • teknologi
  • projektbaseret kompetenceudvikling
  • læring

Citationsformater