Projekter pr. år
Abstract
I denne rapport tilbyder vi et indblik i det gennemførte projekt, og forfatterne har valgt nogle forhold ud, som belyses og diskuteres, mens andre ikke berøres eller diskuteres nævneværdigt i denne rapport. Det skyldes blandt andet projektets mange facetter, som dækker både læring, teknologi, pædagogik, samarbejde, kommunikation, kompetenceudvikling, skoleudvikling, mv. Derudover har projektets udstrækning i tid gjort det muligt at indsamle et meget stort datamateriale, som giver mulighed for at studere disse aspekter nærmere. Imidlertid er den nærmere analyse af dette store materiale kun lige påbegyndt, og rapporten kan således læses som en indikation af hvad følgeforskerne vil arbejde med i de kommende måneder og år.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Udgiver | Center for User-Driven Innovation, Learning & Design |
Sider | 1 |
Antal sider | 51 |
Status | Udgivet - dec. 2010 |
Emneord
- eLearning Lab
- folkeskolen
- touch-skærme
- teknologi
- projektbaseret kompetenceudvikling
- læring
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Læring gennem bevægelse på ikt-baserede interaktive borde og andre relaterede brugerflader
Davidsen, J. (Projektdeltager), Klesner, J. (Projektdeltager), Rasmussen, C. (Projektdeltager), Solander, C. (Projektdeltager), Nordquist Hansen, S. (Projektdeltager), Vardinghus, L. H. (Projektdeltager) & Georgsen, M. (Projektleder)
01/08/2009 → 31/05/2010
Projekter: Projekt › Forskning