Læringstrekanten som rammeperspektiv

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

    Abstract

    Beskriver kort, hvordan studerende på akademiske voksenuddannelser kan trække læringsbefordrende inspiration fra (1) Faglighed, dvs. uddannelsens teoretiske platform; (2) Rolle/kontekst, dvs. egen professionel og organisatorisk arbejdskontekst; (3) Person, dvs. den studerendes tids- og personbestemte læringsbehov, særlige talenter m.m.
    OriginalsprogDansk
    TitelOpgaveskrivning for praktikere
    RedaktørerChristina Gamborg Holm, Anni Schmidt Pedersen, Mia Søiberg, Trine Teglhus, Henrik Thomsen
    Antal sider2
    UdgivelsesstedFrederiksberg
    ForlagSamfundslitteratur
    Publikationsdato2016
    Sider174-176
    ISBN (Trykt)978-87-593-2042-6
    StatusUdgivet - 2016

    Citationsformater