Løsrivelse, forførelse og forløsning

Bo Møhl, May Schack

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiUndervisning

OriginalsprogDansk
TitelFolkeeventyr - fascination og pædagogik
RedaktørerPeder Lykke-Olesen, Ole Pedersen
Antal sider18
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagGyldendal Akademisk
Publikationsdato1981
Sider301-319
StatusUdgivet - 1981

Citer dette

Møhl, B., & Schack, M. (1981). Løsrivelse, forførelse og forløsning. I P. Lykke-Olesen, & O. Pedersen (red.), Folkeeventyr - fascination og pædagogik (s. 301-319). København: Gyldendal Akademisk.
Møhl, Bo ; Schack, May. / Løsrivelse, forførelse og forløsning. Folkeeventyr - fascination og pædagogik. red. / Peder Lykke-Olesen ; Ole Pedersen. København : Gyldendal Akademisk, 1981. s. 301-319
@inbook{5d6940abd36446e39fb8915d3feb42ad,
title = "L{\o}srivelse, forf{\o}relse og forl{\o}sning",
author = "Bo M{\o}hl and May Schack",
year = "1981",
language = "Dansk",
pages = "301--319",
editor = "Lykke-Olesen, {Peder } and Ole Pedersen",
booktitle = "Folkeeventyr - fascination og p{\ae}dagogik",
publisher = "Gyldendal Akademisk",

}

Møhl, B & Schack, M 1981, Løsrivelse, forførelse og forløsning. i P Lykke-Olesen & O Pedersen (red), Folkeeventyr - fascination og pædagogik. Gyldendal Akademisk, København, s. 301-319.

Løsrivelse, forførelse og forløsning. / Møhl, Bo; Schack, May.

Folkeeventyr - fascination og pædagogik. red. / Peder Lykke-Olesen; Ole Pedersen. København : Gyldendal Akademisk, 1981. s. 301-319.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiUndervisning

TY - CHAP

T1 - Løsrivelse, forførelse og forløsning

AU - Møhl, Bo

AU - Schack, May

PY - 1981

Y1 - 1981

M3 - Bidrag til bog/antologi

SP - 301

EP - 319

BT - Folkeeventyr - fascination og pædagogik

A2 - Lykke-Olesen, Peder

A2 - Pedersen, Ole

PB - Gyldendal Akademisk

CY - København

ER -

Møhl B, Schack M. Løsrivelse, forførelse og forløsning. I Lykke-Olesen P, Pedersen O, red., Folkeeventyr - fascination og pædagogik. København: Gyldendal Akademisk. 1981. s. 301-319