Lad os værne om de fællesskaber, der reelt udvikler skolens praksis

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

Resumé

Folkeskolen er udfordret af individualisering, og derfor investerer mange kommuner i stærke fællesskaber. Men man kan ikke designe eller topstyre et fællesskab, skriver Lene Tanggaar
OriginalsprogDansk
TidsskriftPolitiken
ISSN0907-1814
StatusUdgivet - 16 maj 2018

Citer dette

@article{a20c1fda991e444aac1e125e7ef8692a,
title = "Lad os v{\ae}rne om de f{\ae}llesskaber, der reelt udvikler skolens praksis",
abstract = "Folkeskolen er udfordret af individualisering, og derfor investerer mange kommuner i st{\ae}rke f{\ae}llesskaber. Men man kan ikke designe eller topstyre et f{\ae}llesskab, skriver Lene Tanggaar",
author = "Lene Tanggaard",
year = "2018",
month = "5",
day = "16",
language = "Dansk",
journal = "Politiken",
issn = "0907-1814",
publisher = "Politikens Forlag",

}

Lad os værne om de fællesskaber, der reelt udvikler skolens praksis. / Tanggaard, Lene .

I: Politiken, 16.05.2018.

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

TY - INPR

T1 - Lad os værne om de fællesskaber, der reelt udvikler skolens praksis

AU - Tanggaard, Lene

PY - 2018/5/16

Y1 - 2018/5/16

N2 - Folkeskolen er udfordret af individualisering, og derfor investerer mange kommuner i stærke fællesskaber. Men man kan ikke designe eller topstyre et fællesskab, skriver Lene Tanggaar

AB - Folkeskolen er udfordret af individualisering, og derfor investerer mange kommuner i stærke fællesskaber. Men man kan ikke designe eller topstyre et fællesskab, skriver Lene Tanggaar

M3 - Bidrag til avis - Avisartikel

JO - Politiken

JF - Politiken

SN - 0907-1814

ER -